skolan

Började skolan i går och visst är man ju inte toppen glad för att lovet är slut, men det var kul att träffa den goa klassen. Idag åkte jag tillbaka till alingsås för att köpa en hurta sele till Erik. Han fick en ornage, och han är så fin i den. Han är mycket bättre att ha i sele än halsband, för han går med så lågt huvud och då är det lätt att han får kopplet mellan benen, så sånt slipper vi nu med selen. Sen gick jag till bibblan för att lämna en bock och betala en skuld på 15kr. Efter det gick jag till nolhaga och mötte upp min min vän Hanna. Vi gick en promenad med Erik runt i parken och pratade om allt mellan himmel och jord. Härligt! Tack för en trevlig promenix hanna! Efter det åkte jag och erik hem och nu sitetr jag här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0