Ikea och träning

Åkte idag till Ikea för att handla grejer till lägenheten. Fick många grejer avkryssat från jag behöver listan så nu på onsdag åker vi troligtvis upp igen med nästa last. Efter IKEA åkte vi in till alingsås för träning. Jag löpte först 4.5km gick urdåligt! Tungt och jobbigt, behöver ta och gå ner några kilo som jag under sommaren lagt på mig. Känner att jag verkligen bestämt mig nu. Efter löpningen gick jag 25min powerwalk på löpandet i 6.5% lutning. Jobbigt som tusan men kändes riktigt bra efteråt:) jag och mamma körde sedan styrka. Vi gjorde olika övningar för hela kroppen. Tror att vi båda kommer ha träningsverk i morgon. Efter träningen åkte vi hem och åt laxsallad, haha började redan ikväll med nyttigare mat^^ Imorgon hoppas jag på att det blir hundträning med två vänner. Ska fråga min kära mor ifall vi kan åka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0