Öland

Kom för en stund sedan hem från en toppen vecka i Öland. Vi har haft strålande sol och blå himmel, bara nu de två sista dagarna har det varit dåligt väder med skurar. Vi har badat och solat i mängder, så nu har jag äntligen blivit brun igen. Ölands stränder är underbara, nästan alla som vi var på är runt 6km långa, vissa är bara strand medans någon har runda stenar på själva stranden medans bottnen är sandig. Så himla härligt och långgrunt är det också så vattnet var inte så kallt. Sen så var det väldigt mycket vågor som man kunde hoppa och kasta sig i. Vi var mest på ständerna under veckan, men vi han även med ett besök på Källa glass gård, promenader och såklart löpträning;) Sprang två gånger vanligt och en gång intervall träning på friidrotts banan. Sprang då 8x100 max, och jag kan säga att jag har fortfarande träningsvärk efter den träningen, men jösses vad bra det gick, kände mig väldigt snabb och stark. Fotade även en del bilder ser ni nedanför:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0