Fest och vallning

Var på 80-tals fest igår med familjen i Älvängen. Riktigt kul var det! Det bjöds på god mat och tårta. En del dans blev det också. Bjöds också på mycket skratt när man fick se alla utklädda männsikor. Vissa hade verkligen gått in för det^^ Jag sov över hos Ann och Micke, så idag blev det vallning som vanligt:) Spot gick jätte bra och idag fick jag även använda mig av vissel signaler, eller ja signal, för jag kan bara framåt signalen. Vallade två pass med han. Det var vallkurs idag hos Ann så jag fotade även när de tränade. Jag besökte även Lotta och Fredrik som bor granne med Ann och Micke. De har också BC kennel och nu har de 5 stycken underbart söta 2 veckors valpar som jag fick komma och mysa med. De är super söta och hade väldigt fina utseende. Nedan för kommer lite bilder från helgen som jag fotat. Mer kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0