handboll, handboll och mera handboll

spelade först två matcher idag. En vinst och en förlust. Första matchen som jag spelad med A-flick gick super bra. Öste in 8 mål och var stark bakåt:) Den matchen slutade med en go vinst. Andra matchen gick jätte dåligt. Tar bara med de sista 10 minuterna för då kom jag äntligen rätt och kunde lätt skjuta in 2 mål. Direkt efter sista matchen åkte jag till alströmer för att dömma två matcher. Gött att bli 300kr rikare på 2h:D Efter att jag dömt åkte jag tillbaka till nolhaga för att titta på AHK-Ystad. Kan bara säga att det var en rikitgt sket match! Tur att man inte nbehöver betla inträde... Matchen slutade 18-32 till ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0