handboll och kalas

Var västgöta läger i helgen under lördagen och det gick riktigt bra. Gick upp 06.00 för att tillsammas med pappa åka till Tidaholm där "elit" lägret skulle vara. Det var kul att träffa alla tjejer och de var som de brukade. Det var nya ledare och de var riktigt bra! Mycket bättre än de förra. Vi tjejer hade två unga tjejor och de var verkligen närvarande och där för att hjälpa en. De gav en tips och knep, och tittade på detaljer. För mig gick det riktigt bra, vi gjorde sådant som jag kunde så det var väldigt roligt. Under söndagen var jag riktgt mör i kroppen, men det var bara att sträcka på sig för pappa skulle ha ett litet släkt kalas. Både farmor och farfar och mina tre fastar kom och firade. Jag fick mina försenade födelsedags presenter av farmor och farmor. Jag fick Vampire Diares sesong 2 och en handduck. Verkligen glad över filmen för den har jag velat ha länge. Nina som är min ena faster kom med sina två små barn som är mina små kusiner, även Tuva som är min bonus kusin var med. Det var kul och se dem och lilla Nellie hade vuxit jätte mycket. 5 månader har hon hunnit bli och lilla Noel har redan fyllt två. Jösses vad tiden går fort.
Lilla Nellie
Tuva och Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0