Handboll

Idag har jag i stort sett bott i en hamdbollshall. Jag har först dömt 4st matcher, två stycken p00 och två stycken p99. Det gick riktigt bra och det var kul att dömma. Jag får 150kr per match så idag har jag blivit 600kr rikare plus att jag har 500kr sen innan inkänat på matcher, och jag har inte lämnat in mitt papper där matcherna som jag dömt står så totalt kommer jag sen få 1100kr, sådant gillas! Efter att jag dömt så åkte jag ner till nolhaga för att själv spela match. Vi mötte kärra. Matchen var väldigt jämn men tillslut var det vi som drog längsta stråt och vann. Jag gjorde sista och "avgörande" målet:D JAg fick även lägga de 3 straffbara som vi fick och jag satte alla, GÖTT! Så nu är vår andra plats i serien säkrad. Nu ska jag ner och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0