Helsingborg

Kom hem för ett bra tag sedan från handbolls träningen som gick riktigt bra. Jobbigt som satan var det med mycket spring och högt tempo. Vi spelade mycket och lagen var juniorerna mot damerna. Det var rätt jämnt, jämnare än vad jag trodde. Fick verkligen springa so men tok fram och tillbaka och det är etfer sådana pass som man inser hur bra tränad man är. Jag hade även varit hurtig och gymmat som jag gör varhe fredag. Kör då alltid 20min på cross trainen och sen blir det lite "rehab" och bål övningar, HÄRLIGT! Innan handbolls träningen frågade jag herrarnas massör ifall han skulle kunna titta på min rygg som i nu läget inte mår så bra. Det slutade med att nästan hela ryggen och axlarna var tejpade med rosa kina tejp^^ Han var verkligen bra massören, så nu ska jag nog se ifall han kan titta igenom den nästa vecka igen, eftersom damlaget har prio 1 nu hos anna som är den som jag vanligtvis går till när ryggen krånglar. Kim som herrarnas massör heter, sa att jag måste gå till en sjukgymnast för jag är vilket jag vetat innan helt sne. Jag är övermusklad på vänster sida, vilket borde vara höger, eftersom jag är högerhänt. Strunt samma. Han var duktig och tejpade riktigt bra och det hjäölpte verkligen, så under träningen hade jag inte ont. Kina tejp är verkligen ett mirakel! Imorgon åker jag och familjen ner till helsingborg. Vi ska vara på något slott och fira mormors födelsedag så det blir på med finkläderna. Jag ska ha min lila klänning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0