Ipad

Då har man idag blivit ägare till en svart ipad2. Är verkligen jätte nöjd och fick den för ett pangpris (3333)! Ska bli spännade och se vad jag kommer ha den till^^ I morgon åker jag troligtvis tillbaka till Ann, tyvärr är hon på tävling så hon är inte där, men jag kommer träffa ett par andra trevliga personer som jag lärde känna i lekeberga så det ska bli super kul! Ska även se ifall jag kan gå upp och mysa med valparna igen, de var grymt söta och nu har det blivit 1 vecka äldre vilket innebär att de är lite mera hundar nu istället för små marsvin. Kamerna följer med som vanligt och jag hoppas kunna fota mycket. En bildbob hoppas jag att jag sknart ska orka lägga upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0