kungälv

Idag åkte jag och mamma för att träna i Kungälv med Idas kennelpappa och några andra. Vi körde först sök. Ida gick riktigt bra, och hon har verkligen utvecklats inom söket, känns som poletten har ramlat ner:) Även farbror Erik fick söka lite, och han var så lycklig. Det är så roligt att se han glad igen. Nu är glansen i pälsen tillbaka, förut var den matt och blev, men nu är den glansig och svart. Vi tränade även lydnad och det gick också toppen bra. Erik och jag ska sattsa på lydnads lydnaden, och med Ida tränar jag momenten i Lydnads 1an. Mamma tränade även lite skydds övningar med kennel pappan och det gick toppen bra. Ida är super duktigt och det syns att Sveker (kennel pappan) gillar henne:) Det är roligt att vi fått en så bra malle. Det märks att många gillar henne. Finns en film från idag uppe på youtube. Använd sökordet johannakempe





Här var det fullbett^^


Kommentarer
Postat av: Marthe & Action

Så flinke dere er :)



Artig å se film av vakre Ida.



Legger til link her, hvis andre vil se



http://www.youtube.com/watch?v=1sHVMuWXjnk .

2012-03-04 @ 21:57:28
URL: http://www.brukshunden.net
Postat av: Jennie Ohlson

Hej! Vad har du för kamera samt objektiv? :) Du fotar jätte bra må jag säga! ^^

2012-03-05 @ 08:22:12
Postat av: johanna kempe

jag har en nikon d90 med ett nikkor 70-300 objektiv

2012-03-05 @ 20:55:55
URL: http://johannakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0