Mycket

Oh vad mycket det är som har hänt efter klassresan. Vi är nu i stort sett klar med allt i skolan, så våra lektioner är verkligen trista nu, känns som at vi bara är där för att sitta av tiden. Har en sista inlämmning som ska vara inne i morgon. Den blev klar idag, skönt.
Igår var jag på hemsjös vårbazar, har verkligen härliga minnen där ifrån. Jösses tänk att det har gått tre år sedan jag gjorde min sista vårbazar, tiden går verkligen fort. Jag gick i alla fall dit och minglade med mina gamla lärare som betyder väldigt mycket för mig. Specielt min lärare som jag hade i mellan stadiet. Vi kommer väldigt bra överrens och jag har så mycket att tacka henne för. Hon stöttar mig verkligen i stort sett altt, och hon är oftast den jag vänder mig till om jag behöver prata. Hon är som min personliga mentala coach. Det är verkligen skönt när man har en sådan person i sitt liv.
Har även under veckan åkt upp och tränat med skövde. Gjorde i tisdags mitt andra pass som jag kunde vara med på från start till slut. Känenr mig verkligen vilsen på planen för fort som fan går spelet, och även fast jag kan det så stämmer inte timingen än. Men den kommer såklart, hallå Johanna! Du har bara tränat typ två gånger, klart att inte timingen sitter än. Måste verkligen sluta grubbla.
Idag körde var det en riktigt träningsdag för min del. Gick till gymmet efter vår lilla franska matlagning. Träffa några AHL tjejer som jag satt och prata en stund med. Gick sedan med Nadja in på gymmet och körde ca 30min. Sedan gick vi in i Zumba salen. Gud var länge sedan det var jag dansade zumba. Alla danser var nya så man var lite ringrostig, men kul som tusan är det. Sofia som är pass ledaren är så himla go också. Tänk om alla skulle vara som henne, haha då skulle världen vara full av sprudlande dansade liv. Efter zumban gick jag tillbaka in i gymsalen och körde rehab och mage. Jimmie visade mig även damjuniorernas övningar så att jag också kan vara med på deras styrketräningar, eftersom den kör jag fortfarande med de och inte Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0