Seger!

I helgen spelade jag min första cup i den röda tröjan. Cupen vi spelade heter Bohus cup och den spelas i Kungälv.det var väldigt kul att umgås med tjejerna en helg för att lära känna de:) det känns väldigt bra och mina lagkamrater är otroligt härliga. Det bjöds på mycket skratt och otroLigt mycket glädje då vi slutade som segrare i a-finalen, vi hade turen på vår sida genom hela cupen då vi tre matcher i rad vann med 1 mål som gjordes när det var några få sekunder. Så himla gött att vi var de som knöt ihop säcken! Vi vann mot Strömstad, kärra, Kungälv, önnered och i finalen slog vi kärra i igen. Vad som är lite fräckt är att vi är ett 96 lag med några då 97 med och nästan alla lagen vi mötte förutom Strömstad är Göteborgs bättre/bästa 95 lag. För mig var det otroligt fräckt att spela så jämnt mot t,ex önnered när jag vanligtvis har åkt på stor däng mot de. Det känns som att detta året kommer bli ett väldigt bra handbolls år,för bättre start kan man inte få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0