Västgöta läger m.m

Var på västgöta läger i helgen och det gick la helt okej. Kunde tyvärr bara vara med på ett pass då foten inte håller. Verkligen tråkigt då jag vid såda här tillfällen vill kunna ge allt. Att min fot gör ont gör så att jag inte vågar gå för fullt. Jag vågar inte skjuta för att jag blir rädd för att någon ska "knuffa" mig så att jag landar fel, jag vågar även inte ta i, i min genombrott för att det gör i de sidoförlyttningar. Usch det är verkligen inte kul att spela handboll då. Sen så vet jag att jag har en tendens till att inte våga på dessa lägren och det måste jag verkligen ändra på. Jag måste sluta mesa och ta mina lägen istället för att lämna vidare bollen till en annan hela tiden. Jag hoppas att flytten till Skövde ska ska hjälpa att få tillbaka mitt självförtroende.
Vad som var kul med lägret i alla fall var att det va väldigt roligt att lära känna de nya tjejerna. På elitlägren är man blandat 96/95 som tillslut ska bli en trupp till Junior elit cup. 95 orna var verkligen super trevliga och det bjöds på myket skratt. Jag prata mest med en tjej vid namn Sarah som är en super duktig målvakt från Falköping, som nu tränar med Skövdes A-lag, lite coolt. Vid lägrets slut fick vi med oss hem ett träningsprogram som man kan använda sig av i sommar för att hålla formen. Jag gillade övningarna så det tänker jag köra på. Hoppas verkligen min fot blir bra snart så att jag kan få komma ut och springa. Just nu blir det istället spinning vilket inte är så dåligt, då det är grymt bra att träna och det är även väldigt roligt. Jag och pappa spinnade i måndags och vi var helt döda efteråt. På fregag blir det konditions träning igen och då ska jag köra indoor walking med Anna, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0