Gymmat

 
 
Sitter nu och tittar på Ghost whisperer och ska gå och hämta ett glas jucie, haha har blivit halft beroende av tropisk jucie, så himla gott! Kom hem för en stund sedan från gymträningen ,riktigt bra gick det och var härligt att verkligen kunna lasta på ordenkligt med vikter på vissa övningar. När det är benövningar tar jag alltid lite lättare vikter (kanske inte så lätt för vissa men vi är alla olika) för jag vill inte bygga ben muskler för det har jag redan, utan jag vill bli starkare, vilket jag har blivit:D Maxar nu 70-75kg förut låg jag på runt 60kg så ja det är en grym förbättring. När jag kör armar som triceps och biceps har jag det tyngre för där vill jag bygga muskler för att få ett bättre och hårdare skott. Avslutar alltid gymträningen med lite magövningar. Vasr även hurtig och sprang till träningen, visst det är verkligen inte långt men det är något i alla fall;) Imorgon är det match mot sävehof, och fredag ska jag åka hem och gå på bio med mina vänner i alingsås:D Tagga sista twilight filmen:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0