Kyckling tacos

 
 
 
 
 
Har precis ätigt kyckling tacos som rubriken säger och det var merkligem mumsigt värre. Har blivit typ beroende av avocado, haha har det till allt jag äter i stort sett, och det roliga är att jag bara för något år sedan tyckte det var jätte äckligt. Lustigt hur tungans smaklökar förändras med åren. Denna vecka har varit rätt lugn, inte mycket i skolan vilket leder till slappa kvällar, elelr ja slappa och slappa jag tränar ju nästan varje dag så så slappt blir det inte. Stod över igår från gymmet pga att jag sovigt dåligt både måndag och tisdags. Hamnar ibland tyvärr i sådana perioder, vilket inte är så kul. Dock var det himla skönt med en helt ledig dag, så jag tog det bara lugnt och slappade. Vi började med ett nytt projekt idag i skolan som heter vi och dem. Jag och min grupp ska göra en film och jag tror att det kommer bli jäkligt bra, ska bli väldigt kul att se slut resultatet när allt är klart. Imorgon har jag match 20.00 i kungsbacka, tagga, och på lördag blir det sista västgöta lägret, tagga ännu mer. På söndag ska jag hälsa på ann och kolla på vallning, längtar, och på måndag/tisdag är jag ledig från skolan och då ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0