Nya skor :D

 
Åkte idag in till Alingsås för att titta när IKK Skövdes 96or skulle möta Alingsås. Det var en bra match med fint spel, som var mycket jämn i början. Sedan drog IKF iväg och vann tillslut med 28-20. Efter matchen gick jag till stan för att kolla på vinterskor och äntligen hittade jag ett par som var ur snygga och bara satt sådär perfekt som skor ibland kan göra. Ni ser dem åvan. Så jag köpte dem och ångrar mig inte alls. Träffade även Nicole min gamla klass kompis när jag strosade runt och det var kul att se henne. Vi pratade om hur jag hade det och jag frågade även hur det gick för henne i fotboll och skolan. Vi ska försöka ses någon helg alla tjejer i klassen. Spelade även match för en stund sedan mot kärra som vi vann med 29.15. Gött att få vinna med stora siffror. Jag fick gjort en del mål, så jag är väldigt nöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0