Hallå där!

Befinner mig nu i Umeå, och ska vara här tills på ferdag. I morgon ska min morfar begravas. Han lämnade jordlivet för ca 2 veckor sedan och såklart är det mycket tråkigt och sorligt, men död får man räkna med i livt, någon gång tar det slut. Vad som endå är kul denna vecka är att jag får träffa min mostrar som jag inte sett på 2 år, så det är väldigt kul, då jag tycker mycket om dem. Något som också är riktigt kul är jag spelade match i söndags mot Torslanda, och vi vann! Och för mig gick det äntligen hur bra som helst! Äntligen stämde allt! Lyckades skjuta in hela 7 mål, vi vann med 23-19. Är fortfarande helt lycklig efter den matchen. Känns så himla gött när det bara stämmer, när allt man gör bara funkar. Fy vad kul det är att spela handboll då! Jag har verkligen fått kämpa och fått ta små delmål inför varje match. Kommer dock fortsätta med mina delmålstankar, dem hjälper mig att fokusera både innan och efter match. Så ett tips till er som känner att ni är nere i en svacka, ha delmål inför varje match. Mitt mål är nästan alltid att ha fokus mot mål, sen så bryr jag mig inte om jag missar, bara jag vågar och tänker mot mål, för har man inte näsan mot mål kan man aldrig göra mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0