Steg 3

Som ni vet så speklade vi U-SM steg 1 i helgen och ja det gick väldigt bra. Vi gick enkelt vidare till steg 3 som gruppsegrare. Vi vann första matchen matchen mot Vinslöv med 23-15, mot Halmstad blev det 31-9 och sista matchen mot heid blev det 33-10. Kändes himla kul att vara så överlägsna. Jag tyckte vi gjorde det riktigt bra för när man möter så dåliga lag är det lätt att man går ner i deras tempo, men det gjorde vi aldrig utan vi körde på och öste in mål. Jag är jätte nöjd med min egna insatts och nu känns det som det äntligen har börjat lossna och den gamla Johanna är tillbaka, me like!! Tyvärr fick jag en blödning i knät andra matchen vilket gjorde att jag fick ta det lugnt resten av veckan, men igår i igår körde jag handboll igen och det gick riktigt bra så jag är fortfarande nöjd. Hoppas det går bra på matchen i morgon. Vi möter Sävehof. I Torsdags åkte jag till Tidaholm igen för att träffa Nathalie och kolla när hon tränade Qit i vallningen. Vädret var underbart och det var så himla rofyllt och kul att få komma ut på landet. Herre jösses vilket ställe hon flyttat till. Rena himmel riket! Qit gick helt okej i vallningen, märks att hon inte vallat så mycket så hon är lite osäker med fåren, men hon ska nog kunna utvecklas till att bli en bra vallhund, tror dock inte hon kommer bli en super stjärna men ett VP ska hon nog allt klara:) Bilderna som jag fotade blev i alla fall jätte fina!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0