Tjingeling

Sitter här nu i soffan trött och sleten efter en dag på västgötaläger. Åkte vif 6.50 iväg till Trollhättan, lägret började 8.30. Är riktigt nöjd i stora delar med min insats idag. Första träningen gick kanon och jag sköt grymt bra! Älskar när man sätter skott efter skott i mål. Andra tränings passet gick bra i stora delar tills vi började spela. Då märkets det i kroppen att man var trött efter totalt 3h träning och då var det 1 h kvar. Gick endå helt okej. Inte bra men heller inte dåligt. Det va i alla fall kul att träffa alla olika tjejer igen, spicellt kul var det att snacka med 95 tjejerna från Skövde, de va/är väldigt trevliga. Imordon har jag match mot Torslanda vid 12.00 och efter det ska jag bara ta det lugnt och njuta av lovet. Ska faktiskt bli skönt med handbolls ledigt, ska nämligen upp till Umeå på måndag och vara där till lördag. Jag tror verkligen min kropp kan få  behöva ta det lugnt, jag har nämligen ont i mitt vänstra knä. Har haft det till och från sedan U-SM så nu får jag ta och börja smörja med voltaren igen. Dock tror jag inte det är något farligt, utan att det är blödning som inte riktigt har fått läka. Mamma, mormor och morfar kom och hälsade på i fredag och det va riktigt mysigt. Mormor och morfar kom först och de hade köpt med sig fika. Blir så himla glad när de kommer och hälsar på. Mamma kom senare efter min träning och vi kollade när mitt gamla lag Alingsås mötte Somby/skövde. Skövde vann enkel. Det va lite specielt att se dem. Blev lite besviken då jag trodde att de flesta skulle hej, jag menar jag spelade endå 1 år med dem. Kul nog så sa i alla fall de jag umgicks mest med Hej och de frågade massor och vi han med att prata lite. KUL! Sådant uppskattas så himla mycket, och det visar att folk bryr sig, och det gör mig glad! Nu ska jag krypa till sängs, kroppen värker och jag behöver sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0