ÅÅ vad skönt!

Fick idag efter NIU träning gå till en person som skulle titta på min rygg och försöka hitta felet på den, och som tur är så sitter det i musklerna:D Är verkligen glad över att det bara är musklerna som är spända och hårda och att det inte är diskarna som jag var orolig för, pga att jag är så svankryggig. Han konstaterade även att jag är stel i höfterna vilket kan vara anöednigen till min "extrema" svank. Så nu ska de försöka hitta en som kan ge behandlings massage och så ska jag köra på lite övningar för att stärka ryggen och även stretcha höft musklerna så att svanken ska minska. Gud vad skönt! Dock komemr det bli hemska besök hos massören, för fy fan vad ont det gjorde när Harri tryckte på musklerna. Aja jag är van, jämfört med vadmassge kommer detta vara sommarlov;) Harri sa även att jag kan köra på som vanligt och det känns bra:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0