Dags att skriva

Har nu bott här i skövde i snart en månad och jag kan inget annat än säga att jag trivs. Jag trivs i skolan/klassen och jag trivs i min lägenhet. Att även få ha Erik hos mig gör saken inte sämre, en gång hundägare alltid hundägare. Saknar dock att kunna träna uhnd men vi kör lite lydnad tillsammans, vi har dock inga krav utabn mer att han ska få ha roligt. Var igår med Per och Alexandra och tränade hund och det va riktigt kul. Det gick bra för båda två och jag fick flera fina bilder. Kan lugnt säga att det kliade så i kroppen att kunna gå et tspår med Erik, men eftersom han är dålig i ryggen och han inte tänker när kör så låter jag bli. Jag gick istälet ett spår åt Alexandras Jetson som han fixade fint. Vi har även dragit igång med serie spelet och vi har redan hunnit med två matcher. I lördags åkte vi till Stenungsund och där blev det 16-16, vi borde ha vunnit men vi tappade i andra halvlek och sen blev det kaos på plan och läktaren, vilket dommarna inte klarade av så bedömningen blev ur dålig. Vi fick i alla fall 1 poäng med oss. Det gick även bra flr mig för en gångs skull på länge så det va kul. Spelade även idag mot Lysekil och det blev vinst med 23-13. Vi spelade jätte bra första halvlek men i andra fick vi kramp och sköt inte bollen in i mål utan på målvakten eller utanför. Matcehn blev dock aldrig spännade, men synd att vi inte kan hålla det bra spelet hela tiden. Jag är inte speciellt nöjd med min insatts. Men får glömma och gå vidare. Måste lägga upp en taktik nu på hur jag ska göra för att få tillbaka känslan som inte riktigt finns där. Ska börja ha små del mål inför varje match nu som jag ska fokusera på. 
 
 
Här kommer bilden från gårdagens hundträning.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0