Mot göteborg

Kom precis hem från frisören, har varit klippt bort mina slitna toppar och jag är nöjd med slut reslutatet. Var lite spännade att besöka en ny salong eftersom jag gillar Sandra så mycket som klipper mig i Alingsås, men nu när man bor i skövde är det inte så lätt att fixa håret i Alingsås. Salongen som jag klippte mig hos heter Tingeling och bekvämt nog ligger den på min gata, så det är bara 100m till den från mig. Frisören som klippte mig blev väldigt imponerad av mitt hår, har tydlingen väldigt fint självfall och det syns att det är väldigt välvårdat. Kul att få höra det:) Imorgon är det NIU träning och efter skolan åker jag och laget ner mot Göteborg för att spela göteborgs cup och det ska bli spännade och kul. Vi möter Stenungsund, Sävehof och Önnered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0