One last time

Sitter nu i soffan med Agnes One Last Time i öronen och myser medan jag väntar på hollywood fruarna. Har haft en chill dag trots det varit många lektioner, men allt har flytigt på bra. Erik tivs bra i lägenheten och det känns skönt att ha sälskap under kvällarna och även ha någon att gå ut med på dagarna. Hade NIU idag ocg det gick ba, försökte ta det lite lugnt eftersom jag igår fick fruktansvärt ont i halsen vilket idag hade gått över men för att vara på den säkra sidan tog jag det lugnt, även på kvällsträningen också. Så jag sprang inte ute och va inte med på sista matchspelen. Vill verkligen inte bli sjuk då serien drar igång i helgen. Något som är lite jobbigt är att jag har en del foto beställningar som jag måste ordna, men det jobbiga är att jag harbidlerna på en separat hårddisk och min data har bara ett USB utag så ska jag redigera så måste jag använda den inbyggda musen vilket jag hatar, men måste ta tag i bikderna för jag känner mig riktigt dum som inte fixat det än. Får ta tag i alla fall en nu innan Hollywood fruarna startar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0