Äntligen skidåkning

 
 
Igår åkte jag, mamma pappa till golfbanan för att åka längskidor. Jösses vad jag har längtat och vad roligt det var. Spåren var helt okej och det var lagom mycket folk. Rundan vi åkte var 7.6km lång och det var tuffare än vad jag trodde. Tur nog var det inte så mycket upp och nerför, utan det var sådär lagom bra flackt och så. Trodde jag skulle ha träningsvärk idag med det har jag inte. Vaknade idag vid 8.30 tiden och gick då ner och kollade på TV. Ska snart ta och packa mina väskor för vid ett tiden ska jag börja åka mot skepplanda för att vara hos Ann och hjälpa till några dagar. Det ska bli kul att komma dit och hjälpa till med alla lamm och valpar. Kameran hänger såklart med och även skolböckerna... Måttligt kul att behöva läsa NO på lovet, men så är det tydligen på gymnasiet. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner du Joline Jonasson?

Svar: nej
johannakempe.blogg.se

2013-02-18 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0