Deckarkväll

Glöm inte av att ställa frågor, ni kan ställa de i vilket inlägg ni vill :)
 
Mamma kom igår upp tillsammans med Ida och det är verkligen himla kul att ha de här. De ska vara här fram tills söndag eftersom det är U-SM i helgen och då ska alla föräldrar hjälpa till. Att Ida är med är ett plus i kanten, äntligen har jag min sänghund hos mig. Igår spelade vi match mot Lidköping och vi vann enkelt med 24-16, så jäkla gött att slå de, eftersom matcherna mot dem är som ett "derby". För min del gick det bra, tog dock lite tid att komma in i matchen men jag kämpade på och det resluterade i att jag fick gjort 4 stycken mål, härligt! Dagen som varit har jag haft NIU träning som gick okej, tror dock jag översträckte min armbåge för det ilade i den hela tiden, super äckligt för det tar ett tag innan det går över, får hoppas det inte blir samma känsla i morgon men då får jag se till att bita ihop. Det var väldigt kul under NIU träningen för vi värmde upp med minihandboll. Vi delades in i 4 lag och jag stod i mitt lag, och jäklar vad kul det var! Haha jag gjorde flera "monster räddningar", så det var kul att se att de gamla målvaktrörelserna sitter i. Var målvakt när jag var yngre och stod även i mål i nödfall i Alingsås, så det hände faktiskt att jag fick stå i mål hela cuper. Jag har inget emot det, tycker faktiskt det är kul eftersom man verkligen får en uppfattning om hur spelet ser ut. Ibland undrar jag faktiskt hur det skulle varit om jag sadlade om och sattsade på att vakta målet ;). Jag och mamma var precis borta vid hemma kväll och hyrde film, hyrde 3 stycken deckare, så det blir en riktigt krimnalkväll, härligt eftersom jag älskar deckare. Imorgon startar U-SM och vi är tippade som grupp 1, så nu får se till att tagga till så att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0