Game day!

Sitter i bilen på väg till Torslanda, Vi ska nänmligen spela match där, lite sådär lagom kul en tisdags kväll men det är bara att börja tagga! Har forsatt kollat på bikinis på victroria secrets och har ändrat mitt beslut, det lutar just nu åt att bli en bandeau som är rosa med vita prickar, riktigt gulligt. Jag och en vän ska troligtvis beställa hem tillsammans, inget verkar dock vara bestämt men jag tror det kommer bli så, blir ju billigare eftersom vi då delar på frakten ;) ska snart äta min pasta sallad som jag gjort och så ska jag kolla på Real Housewives of BeverlyHills.

Kommentarer
Postat av: tilda

hej! super fin blogg!

Svar: tack:D
johannakempe.blogg.se

2013-02-05 @ 19:53:06
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0