Härliga vinter

 
Jag är en person som faktiskt älskar snö. Nu när det är vinter vill jag att det ska vara vitt och kallt. Jag älskar att vakna på morgonen och titta ut genom fönstret och se hur det glittrar vackert utanför. Mamma åkte och tränade sök i morse medan pappa och brodern åkte för att spela en fotbolls cup. Jag valde att stanna hemma pga av att tycker inte det är så jätte kul att vara med i sökskogen när jag inte själv har någon att träna, dock går det ann på sommaren men inte på vintern. Jag gick ner med Erik till stallet där jag red i somras för att hämta hem min väst och min hjälm. Kände att det var lite onödigt att ha de liggandes där nu när jag ändå inte kan rida. Jag fick en trevlig pratstund med hästarnas ägare Berit. Hon är verkligen super snäll, alltid roligt att prata med henne. Under promenaden passade jag på att fota Erik när han lekte med sin fina rosa boll som han tycker mycket om. Blev en del bra bilder och såklart många dåliga som fick hamna i papperskorgen. Nu sitter jag och mamma vid matbordet och har ätigt god middag och haft en pratstund som bara hon och jag kan ha. Alltid mysigt att prata med henne, det är något som vi är bra på. Imorgon tror jag det vankas skidåkning, härligt! Kan även meddela att jag varit en duktig tjej och räknat 1 sida i matte boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0