Konstig match

Gud vilken konstig match det var. Vi förlorade mot dem med 24-20, helt okej siffermässigt men vi borde egentligen vinna. Supertråkig handboll var det i alla fall, deras tränare styrde de som robotar och sa hela tiden vad de skulle göra och när det skulle göra det, så tråkig handboll det blir! Sen blir inte saken bättre av att vi bemöt något fruktansvärt dåligt! Vi fick själva leta upp vårt omklädningsrum, ingen sa hej på oss och sen så fick vi inte värma upp vår målvakt pga att ett minihandboll tjej lag skulle ha sin slutsamling mitt i målet trotts att hela läktaren och sidorna var helt soprena. Riktigt dålig stil! Trots allt detta tycker jag vi gjorde det bra, vi ligger ändå jämt med dem och siffrorna rinner inte iväg. Tråkigt nog hade inte vår målvakt sin bästa dag, men man kan inte alltid vara topp, vissa andra matcher är hon riktigt grym, då släpper ho inte något, så vi hoppas på en sådan dag nästa match. Vi hade även två nya tjejer från Hjo med i laget som gjorde debut och de skötte sig jätte bra, tror till och med att de gjorde 2 mål var, härligt! Jag är jätte nöjd med min insatts och jag känner verkligen hur den gamla goa Johanna är tillbaka, fasen vad kul det är att spela då! Nu är vi på väg hem och imorgon blir detskola och sen handboll med somby på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0