LOOOOOOV!

Emelies fina Chen Yim. Bilden är fotad somaren 2012
Äntligen är det sportlov, och jösses vad jag har längtat efter det! Lång dag i skolan idag och kan la inte påstå att det är speciellt kul att ha ett hör "prov" på engelskan. Trodde mina ögon skulle gå i kors, men jag tur nog var det inte så svårt och det var inte så långt heller vi hade bara 30min lektion, det tackar man inte nej till. Så när jag kom hem satte jag mig ner och kollade på top model innan jag gick iväg till stan för att lämna filmer. Sen när jag kom hem igen var det bara att börja packa ihop mina sacker och städa innan jag gick till bussen som skulle ta mig till sationen. Kan lugnt säga att jag hatar bussarna, sitter och väntar på den och märker att den blir senare och senare enligt västtrafik appen, så tillslut betsämmer jag mig för att stressa till stationen, och klart som fan kommer bussen efter att jag har gått ca 100m, verkligen super kul att behäva springa till stationen som ligger ca 1 km bort med två väskor som väger ton. Tur nog hann jag, så nu sitter jag på tåget och är snart framme i Alingsås. Har redigerat lite bilder under tiden och även skrivit klar och skickat in en liten inlämning i samhällen. Lite surt att behöva ha med sig både matte och NO böcker, för att man ska plugga. Matten är dock inte så farlig, har typ bara 1-2 sidor att jobba ikapp, men NO måste jag verkligen läsa och jobba med för vi har prov torsdag v.8. Gillar verkligen inte att de lägger prov direkt efter loven så att man måste plugga när man egentligen vill vara ledig och ta det lugnt. Svaren på frågestunden får vänta till i morgon, för nu när jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt, kolla på gladiatorerna och vara med familjen och hundarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0