Svar på frågorna

 
Blev som sagt inte så många frågor på min frågestund, men ska försöka svara längre svar på frågorna som jag fick. Får även tacka er som ställde frågorna.
 
  • Hur går det med dina hundar när du inte bor hemma?

    Svar: Det går jätte bra, hundarna är ju inte bara mina utan tillhör faktiskt mest min mamma. Ida var förskt tänkt till oss båda men nu är hon helt och hållet min mammas. Jag tränar henne lite i lydnad när jag hemma, och planen är såklart att tävla henne lite smått i det. Dock är det mamma som kommer tävla henne i brukset, kanske att jag kör henne någo gång när hon är helt klar och så, men det får framtiden avgöra. Erik är en glad pensionär som bor deltid hos mig. Det funkar jätte bra och trivs i min lägenhet och att vara i Skövde. Jag tränar även lite smått med han, men då är det bara för skojs skull så jag har inga krav på han att han ska gå i perfekt position och så. Mitt mål är att sommarjobba mycket under sommaren och att förhoppningsvis kunna sälja lite bilder, så att jag under vintern/våren 2014 kan köpa mig min allderles egna hund. Jag har redan börjat tittat ut hundar som jag gillar, och även kollat på lite andra raser än Bordercollie, även fast de ligger mig varmast om hjärtat.


     
     
  • Hej! Gillar du att festa?

    Svar: Nej jag kan inte direkt påstå att jag är den som gillar att festa. Jag tycker inte speciellt mycket om att vara jätte många personer på en klubb/lokal och dansa och sådant. Jag är mer den som tycker om att umgås med ett gäng hemma hos någon där man pratar och umgås. Jag är en person som tyckr om att mingla, och såndant är väldigt svårt på ställen där musiken är hög och när man känner basen genom golvet. Sen har jag väldigt respekt för alcoholen, vilket även gör att inte är så förtjust i fester. Dock har jag inte så stor erfarenhet av fester för jag har bara varit på två stycken.
     
     
     
  • Har du någon pojkvän? :)

    Svar: Nej det har jag inte. Får la säga att jag är singel och sökande. Jag har inte bråttom med att hitta en heller, utan jag tar det hellre lugnt och väntar på den rätta. Kärlek är en så stor del av livet så därför tycker jag det är viktigt att man inte ska förhasta sig och göra sådant som känns fel eller som man ångrar. Jag får även erkänna att jag aldrig heller haft en pojkvän. 

     
     
     
  • Hej! Fin blogg, en av dom bästa jag läser! 
    Jag undrar vad du gör på fritiden förutom handboll och vilka är dina kompisar samt vad tycker du om dom? 

    Svar: Vad kul att du gillar min blogg! På min fritid så pluggar jag mycket. När man spelar så mycket handboll som jag gör så gäller det att ta tag i plugget när man har ledig tid så att man inte hamnar efter med mera. Jag tycker även om att träna hund/kolla på hundträning och att fota. Jag har även ett stort intresse för att kolla på TV serier och just nu är det Once upon a time som gäller.  Jag tycker om mina kompisar som jag har och vi träffas mycket i skolan och i handbollen pga att vi spelar i samma lag. Jag har under under en väldigt lång period haft det väldigt tufft kompis mässigt på skolfronten, så det är faktsikt första gången på länge som jag känner att jag trygg med de jag umgås med. Sen så saknar jag såklart av att ha en bästa kompis, men Nathalie Ädel är verkligen en person som jag tycker mycket om, och just nu betyder hon mycket för mig. Hon är en person som jag kan vara mig själv med och hon får mig att slappna av. Hon är rolig, pratsam och en riktigt go vän. Många av mina vänner är betydligt äldre än mig, och jag har alltid gillat att umgås med äldre/vuxna av den anledningen till att de inte är så dömande så vi unga kan vara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0