Vi är bäst

U-SM steg 3 lika med 3 matcher lika med 3 vinster. Vi är bara så jäkla bäst! Helt sjukt, jag ska få spela U-Sm steg 4! Under så många år har jag drömt om att bara få spela U-SM steg 3 och nu ska jag till och med få spela steg 4 hur sjukt är inte det!? Mitt lag har spelat så jävla bra, vi har visat upp lagspel på bästa sätt idag. Alla har hejjat och peppat varandra och vi har visat glädje vid varje mål, så jäkla roligt! Vi har mosat våra måståndare, gjort totalt runt 70 mål och släppt in mycket lite, vi är bara så himla grymma. Totalt denna vecka har vi spelat 6 matcher och vi har bara förlorat en av dem, det är riktigt bra gjort! Är så sjukt taggad nu till steg 4, ska bli så himla fräckt att spela det, längtar! Det har gått jätte bra för mig hela helgen och det känns som att jag faktiskt vågar säga att Johanna is back on track igen, som jag har fått kämpa och så många tårar som runnit ner för mina kinder. Just nu känner jag att det var verkligen värt allt slit och alla tårar, för mitt lag har tagit sig vidare till steg 4 som grupp segrare! Vi har gemensamt tagits oss dit, inget singel race utan vi spelade som ett riktigt lag, säger bara hatten av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0