Äntligen

 
Äntligen gick det bra i match situation, och inte bara en gång utan två! Vi hade idag två matcher en på morgonen mot önnered som vi förlorade med 22-16 och en senare på kvällen mot bjurslätt som vi vann med 26-18. Båda matcherna gick bra för min del och det som var kul var att det gick bättre och bättre från match till match. Önnerd matchen gick bra, är verkligen nöjd med både min insatts och mitt lags. Att spela så bra mot det laget känns väldigt bra inför U-SM eftersom Önnered garanterat lär slåss om top 3 medaljerna i steg 5. I bjurslätt matchen gick det fantastiskt bra för min del, öste in hela 6 mål, WOW! Känslan är underbar och jag är så glad, äntligen en match då allt bara stämde frammåt. Under matchen mådde jag fruktansvärt illa, och tyvärr ligger det i fortfarande, verkligen inte kul, så jag är otroligt nöjd att jag kunde fokusera på match och inte på mitt illamående. Ska gå till skolläkaren på tisdag och se ifall det kanske finns några tabletter som kan hjälpa mig, för såhär vill jag verkligen inte ha det varje månad. Ibland suger det att vara tjej.... Mamma kom upp i morse och har varit här hela dagen, det har varit himla mysigt och mellan matcherna gick vi på stan. Jag fick köpt en tuff sommar klänning att ha till våren och såklart sommaren, en skön väst som passar till det mesta och en fin stickad tröja, Sitter just nu i soffan och myser, mitt illamående är lite bättre men känns som att det kommer bli en lång kväll :( usch hatar det! Ska ta och läsa lite franska och sen titta på ett avsnitt av The Tudors eller kanske blir det till och med två. Fick även nya objektivet idag, gud älskar det komemr bli så himla kul att fota poträtt med det och även såklart natur bilder. Väskan var tyvärr fel så jag hoppas det går att byta den till rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0