Duktiga jag

Första dagen i skolan sen lovet var helt okej. Inga direkta förändrningar på schemat, men vi fick veta att de kommer efter vecka 3. Kan la inte påstå att det var speciellt kul att börja igen, men känns ändå som att det kommer bli skönt att hamna tillbaka i de gamla rutinerna, även fast det är gött med lov. Vi har börjat repetera inför matteprovet, vilket känns skönt, ska plugga mer imorgon på det för idag har jag nämligen fokuserat på att lära in 60 engelska glosor som vi har till på fredag. Träningen var inställd idag pga av 97 match, så när jag kom hem tog jag det lugnt och satte mig och kollade på de första 5 avsnitten på Vampire Diares säsong 3, älskar den serien! När jag kollat klart så tog jag på mig löpar kläderna och gick ut och sprang en runda på ca 4-4.5km, Vädligt skönt var det och jag känner mig nöjd. Duschade för en stund sedan och nu ska jag ta och kolla på film. Imorgon väntar mer skola och även gymträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0