En vinnare

haha lite skillnad;)
 
Fick mig en så himla glad överrasking igår när jag tittade in på Fokis blogg, för där stog det nämligen i ett inlägg att jag var en av de 10 vinnarna i den senaste tävlingen. Fatta vad glad jag blev! Vinner nästan aldrig några tävlingar, så att få göra det på en så stor blogg som hennes gjorde med så himla glad. Måste verkligen även tacka henne för att jag även fick en länk till min lilla blogg, herre jösses jag brukar ha runt 20 besökare varje dag, men igår slogs det rekordet flera gånger om, helt sjukt att hela 395 stycken klickade in till min blogg, vet inte hur jag ska kunna tacka er. Igår när jag skulle svara på mejlet jag fått så gick inte det, så har gjort det idag och hoppas det kommer fram, längtar tills mitt skönhetskit från maybelline new york kommer på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0