Fantastisk dag!

Viken härlig dag det varit idag! Vi firade min födelsdag idag och detta var nog en av de bästa som jag varit med om. Vi valde att fira den idag eftersom det blir svårt att fira mig imorgon för att jag inte kan vara hemma under skoldagar bara sådär. Dagen har som som sagt varit toppen och jag fick många presenter som jag önskat mig. Jag fick ett nytt kamera objektiv, en kamera ryggsäck, kläderna som jag fick igår, torsdagens tid hos min ostreopat, en super bra hårsborte och den snygga konstskins västen från Ichi, så jag är verkligen super glad! Sen blir dagen verkligen inte sämre av att man får pannkakor till frukost och att mina kusiner kommer och hälsar på, och att det bjuds på god mat gör saken inte sämre. Jag älskar verkligen sådana här dagar och jag blir så himla glad över att jag en en så fantastisk underbar familj och släktingar, jag är verkligen lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0