Förbannade illamående

 
Är så trött på mitt illamående så jag får lust att skicka det åt skogen. Samma visa varje kväll under en period under månaden så slår det till. Fort som tusan går det så det är ingen smygande känsla utan det kommer bara sådär, KABAM! Hatar det så himla mycket för det förstör mina träningar! Vem har lust att gå och träna när man har en stor äcklig klump i halsen? Usch vill bara att det ska försvinna. Trotts att jag mår illa så ska jag gå på träningen, det är rätt viktigt att vara med denna vecka eftersom det snart är U-SM och igår gick det bra att spela handboll trotts illamående. Ska bli himla skönt att gå till skolläkaren i morgon, hoppas verkligen han/hon kan finna en lösning till mig, för såhär vill jag inte ha det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0