Foto sugen

Gud vad jag är fotosugen nu, hade varit så himla härligt att gå ut på en stor gräsplan och fota hundar som springer efter bollar m.m. Tyvärr är det inte så lätt här i storstan och det är helelr inte så lätt att fota hundar när man inte har någon hund att fota. Längtar verkligen tills nathalie kommer hem, jäklar vad vi ska ha kul då med masso hundprat och fotografering. Ska även blir kul och vi kan starta igång vårt lilla projekt, säger bara att kommer så grymt kul om vi kan få till det. Mamma komemr upp imorgon för att kolla när jag spelar. Hon kommer även ha med sig mitt nya objektiv och min nya kamera ryggsäck, kan ju lugnt säga att jag längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0