Frisk tror jag

Bild från december
 
Är tillbaka i skolan idag, och jag känner mig okej, min mage är dock inte helt med mig på noterna utan är väldigt "bubblig" och konstig. Mår dock inte illa än så länge, har med mig mina tablleter ifall det skulle komma tillbaka under dagen. Testade att ta en igår kväll och den hjälpte verkligen. Var så himla skönt att bara lägga sig och sova, och få sova i lugn och ro, utan att behöva ora sig för att något ska hända, sen är det inte helt fel med sovmorgon idag så när jag vaknade var jag helt utsövd, skönt!  Sitter på franska lektionen nu och den är lika seg som vanligt. Det är tur man har goa kamrater som sitter bredvid en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0