Frustration!

såhär känner jag mig just nu, att jag står nere i djup svacka och det är väldigt brant upp till toppen.
 
arg, ledsen, besviken och frustrerad som jag var igår efter vår match har jag nog aldrig varit. Jag blir så beskviken på att det aldrig kan gå som jag vill under match, varför ska det vara så svårt? Jag hade ett yttepyttet litet mål inför matchen, och inte ens det kunde jag uppfylla. Mitt mål var att att jag skulle känna mig nöjd, verkligen inget stort mål och endå kan jag inte uppfylla det. Jag blir så himla besviken när jag inte uppfyller mina små mål, speciellt när jag under uppvärmingen känner att det här kommer gå bra, det känns bra idag. Sen blir besvikelsen såklart inte bättre när vi förlorar "stort" mot ett lag som vi egentiligen ska vinna mot, de är inte bra, men endå har vi så himla svårt för dem, fattar inte varför. Vi har 2 matcher på söndag, en som kommer bli riktigt tuff och en som vi enligt pappret ska vinna, hoppas verkligen vi spelar bättre då än vad vi gjorde igår, för gör vi inte det blir det svårt. Ska ta och kolla på tumblr och försöka hitta inseration, för det behövs just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0