Mål.

Som många andra så har även jag mål inför 2013, och de tänkte jag dela med mig av.
 
* Att visa glädje när jag gör mål! Just nu springer jag bara hem och gör en high ten eller high five, nu ska jag sträcka händerna upp i luften och skrika JAAAA!
 
* Fortsätta att kämpa i skolan så att jag blir nöjd med mina betyg. (Undan tag franska för jag står verkligen inte ut med min lärare)
 
* Jobba som en tok under loven och när jag kan. Målet är nämligen att våren 2014 kunna köpa mig min alldeles egna hund. Jag har redan tittat ut intressanta kombinationer och just nu ser det faktiskt ut som att det inte blir svenskt. Spännade! Jag har länge drömt om en egen hund som bara är min. Drömmen är såklart en BC, som kan följa med mig ut på promenader/löprundor, som jag själv kan få träna när jag är hemma eller när jag träffar hundkompisar, men fram för allt en BC som vill vara min kompis, som viftar på svansen när jag kommer hem och som ligger vid mina fötter när jag pluggar. 
 
* Ta tag i min egna träning, att jag går ut och springer och kör egen styrka hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0