mot skövde!

Sitter nu på väg hem till Skövde. Känns faktiskt lite konstigt att ha två hem, hemsjö kommer nämligen också alltid vara mitt hem på något sätt. Lovet har verkligen varit underbart även fast jag har varit måttligt road av att behöva plugga matte... Men nu är jag ikapp och kan fokusera på att repetera inför provet som är på torsdag nästa vecka. Har bara en genom gång kvar att skriva ner i mitt block, sen kan jag börja räkna igen. Lovet har som sagt varit underbart och det har varit skönt att kunna vara tillsammans med familjen. Känner att vi verkligen varit tillsammans och gjort saker. Nyår som ni vet var hemskt fram till 12 slaget då jag äntligen började må bättre, sen att Skepplanda husen leverear raketer som galningar gör saken inte sämre. Dagen efter nyår var toppen med massa prat vid brunshen och sen att jag fick låna världens goaste svartvita tjej vid namn Ellen var pricken över i. Gud vad jag gillar den hunden, har faktiskt lite svårt att släppa henne ur tankarna. Kände att hon och jag verkligen klickade och hon har så mycket av det jag vill att hund ska ha. Hoppas jag får träffa henne snart igen. Veckan efter nyår bjöd på löpträning och styrka. Idag sprang jag med pappa ca 6km tror jag, sen så fick jag tyvärr kramp i vaden och han fick problem med sin fot som han stuckade riktigt illa i somras, så fick gå sista biten. Vi passade då på att prata med varandra, och jag är verkligen tacksam av att ha han. Han är min mentala coach och det betyder jätte för mig, att ha en som får mig att tänka framåt och posetivt. Båda mina föräldrar betyder jätte mycket och det gör mig rörd att veta att de alltid kommer stå bakom mig till 100%, och om de skulle hamna framför mig så vet jag att de alltid sträcker ut en handför att hjälpa mig. Vi barn får verkligen inte glömma uppskatta våra föräldrar, för de kommer alltid på något sätt finnas för en. Under fredagen var jag och mamma på My Dog, som var en besvikelse i år med få montrar och nästan inga "shower", hoppas verkligen det blir bättre nästa år! Jag fick i alla fall köpt hundmat till Erik att ha i skövde för en mycket billig peng. Efter My Dog kom pappa och hämtade oss så åkte vi till farmor och farfar, där vi bjöds på go middag. Vi satt uppe sent in på natten och spelade olika spel. Riktigt kul! Nästa dag kom min faster, hennes sambo och två barn. Vi grillade korv och busade med små kusinerna. Så söta och så goa. Barn är verkligen fantastiska, de vet verkligen hur man lever i nuet, och tar varje dag som den kommer. Lördag kväll tillbringades hos mormor och morfar, även det mycket trevligt! Nu när jag kommer fram blir det att packa upp mina väskor, sedan måste jag handla frukost och efter det tror jag att jag sätter mig och kollar på Vampire Diares.
 
 
 
Världen goaste tjej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0