På nytt född!

Kunde inte komma på någon bra bild så fick bli en natur bild.
Hade matte prov idag, och det känns som att det faktiskt gick bra, klarade dock inte de två sista A nivå uppgifterna men alla de andra kändes väldigt bra. Vi slutade 12.25 idag så då stack jag hem för att äta och för att gå ut och rasta Erik. Han vara hemma 1,5 timme innan jag var tvungen att gå tillbaka till skolan för att ha ett möte ang vårt grupparbete i median. Tyvärr drog gruppen innan oss över på tiden, vilket inte jag hade räknat med så jag han inte vara med länge innan jag var tvungen att springa till mitt tåg som gick 14.30 till Alingsås. Så blev lite stressigt men jag hann. Anledningen till att jag skulle till Alingsås var för att träffa min ostreopat Anna som är en mästare på att räta till min rygg. Väl framme fick jag lite smått panik för Anna var inte där, så jag trodde jag hade tagit fel tid. Hann tänka flera gånger att jag hatar mitt liv och att jag är så jäkla korkad som aldrig kan ha koll på klockan. Tur nog så ringde Anna och sa att jag inte alls tagit fel tid, och att hon var på väg men hade fastnat i en bilkö pga en viltolycka, kände hur jag kunde dra en lättnads suck av att jag inte åkt till alingsås en torsdag eftermiddag helt i onödan. Anna gjorde ett fantastikt jobb och nu känner jag mig som på nytt född. Jag kan röra min nacke igen och hela min rygg känns mycket bättre, speciellt nedre delen, herre jävlar vad det knakade, både hon och jag skrattade för det var serriöst helt stört! Fick lite strechings övningar för mina vader så att de inte ska bli så stela, och sen så sa hon att jag ska fortsätta be mina tränare om lite rygg massage innan träningen. Haha synd om dem men gött för mig ;) Ne  men om jag fortsätter med massage så lär jag inte behöva komma tillbaka till henne förräns om typ 6 månader. Imorgon väntar NIU träning och jag tror jag ska fortsätta med att köra "rehab" och rörlighets träning, så att jag bygger upp rygg muskler och får bättre rörlighet vilket sen kommer hjälpa till att förebygga mina problem som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0