Så trött

 

Blev ingen handbolls träning för mig idag, var helt slut i huvudet när jag kom hem så jag drog på mig mjukis byxor och gose tröja direkt och satte på en kopp thé. Möttes även när jag kom hem av all jävla disk från igår kväll. Kvällen igår var dock super kul och jag tackar verkligen Mia, Linnea,Hannele, Emma Lina och Jennie för att de ville komma innan träningen och fira min födelsedag. Vart så himla mysigt med frallor och tårta. Tack även för den fina presenten! Som sagt så möttes jag av disken och jag är verkligen trött på att diska, saknar verkligen diskmaskinen. Har även nu suttigt och pluggat in franska glosorna som jag hehe inte varit så duktig på att försöka lära mig, men nu känns det som jag kan de. Handbolls tränngen som var igår gick även denna gång bra, så det känns väldigt kul. Kände mig explosiv i fötterna och skotten känns bättre och bättre. Spelade mest vänster 9 vilket funkar jätte bra tyvärr skiter det sig totalt på höger. Det som funkar på vänster går seriöst inte på höger. Den enda som funkar är satsningarna där jag drar på mig två spelare så att M9 eller H6 får ett bra läge, vilket är bra men det är ju inte så jätte kul att vara ett bollplank hela tiden, jag vill också göra mål! Imorgon blir det att ta tåget till Göteborg, vi har nämligen match mot Sävehof, TAGGA! Mitt mål som jag har till matchen är att jag när jag kliver av planen så ska jag känna mig nöjd, jag skiter i om jag gör mål eller inte, just nu måste jag med att få tillbaka brakänslan. Har man ingen brakänsla så skiter det sig och blir inge bra. Vill verkligen ta mig över min mur.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan. Jag hittade just din blogg och blev jätte inspirerad när jag märkte att du också spelar handboll. För jag spelar också. Kika gärna in min blogg (: Du har en jätte fin blogg tjejen :D

Svar: åå vad roligt:) kul att jag inspirerar dig :) vilket lag spelar du i :)
johannakempe.blogg.se

2013-01-25 @ 21:46:14
URL: http://nattstad.se/Johislife/
Postat av: Johanna

Nå jag kommer från en liten stad i finland så BK-46 ifall du har hört :)

2013-01-26 @ 21:22:33
URL: http://nattstad.se/Johislife/
Postat av: Johanna

Vilken position spelar du på?

Svar: okej nej har inte hört talas om, jag spelar PÅ 9M
johannakempe.blogg.se

2013-01-26 @ 21:23:23
URL: http://nattstad.se/Johislife/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0