Snö

Snön är äntligen tillbaka och jag njuter. Äntligen är det vitt och kallt ute igen precis som det ska vara på vintern. För mig får det gärna komma någon dm snö till så att man kan få sätta på sig längskidorna och dra ut på en tur. Bredvid mig ligggr Erik och vilar, och jag har precis avslutat dagens plugg. Har hunnit med mycket idag, har gått i skolan, räknat matte, pluggat glosor, rastat erik, lekt med erik, tränat handboll och gjort en läxa i samhällskunskapen. Bra jobbat! Träningen idag gick helt okej och mitt skott börjar lossna mer och mer nu. Vi hade "individuell" träning idag med Anna-Karin men pga att det skulle vara dam a-lags match så fick vi sluta tidigare. Träningen bestod av att vi fick själva välja vad vi villle jobba med så jag valde att träna på skottet, att skjuta olika typer av skott och även framförallt att sikta. Är nöjd med träningen och det kändes faktiskt som den gav reslutat. Dock så är jag absolut mest nöjd med träningen som vi hade i måndags med Somby/juniorerna. Jag gillar verkligen de träningarna och jag gillar tränarna som tränar oss då enormt mycket! Verkligen Johanna tränare. Fick spela mycket M9 och de stöttate mig hela tiden och peppade mig. Det behövdes verkligen för jag är som sagt nere i en svacka, men efter den träningen kändes det som jag tog ett litet steg frammåt. Tror att M9 är min position för där funkar skottet bättre och där är även mitt jobb att sätta andra i lägen vilket jag är väldigt bra på. Sen så blir jag otroligt tacksam när tränarna under träning stöttar mig genom att prata med mig och säga vad jag kan göra bättre men även att de ger beröm när jag gör rätt. Haha känner mig nästan som hund under inlärning, för inom den träningen är det också viktigt att tala om för hunden när den gör fel och sen berömma när den gör rätt. Känns som att jag är på uppåtgång nu i alla fall, förhoppningsvis är ryggfelet hittat vilket gör att jag kan jobba med övnigar för att bli bättre, och nu på torsdag ska jag ta tåget till min ostreopat i Alingsås så ska hon få klämma på mig och förhoppningsvis göra mig ännu bättre.Håller alla mina tummar på att jag snart ska ta mig över min mur, för jag är verkligen trött av att gå upp och ner på den och aldrig komma över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0