sökträning

 
Eftersom det inte var någon träning igår och inga matcher i helgen så passade jag på att åka hem för att umgås med familjen. Är lite segt på handbolls fronten nu då jag känner att jag är nere i en svacka, plus att min kropp är dålig så jag måste vila från handboll för att rehaba och tänja på mina höftböjar muskler, som vi förstått är förkorta, vilket ger mig problem men höfter, rygg vader axlar, ja typ hela kroppen. Tur nog är det lugnt med matcher fram tills vecka 4, så förhoppningsvis är jag lite bättre då. Känns väldigt tråkigt att man blivit dålig i kroppen, för det går ut över mitt spel och jag kan verkligen garantera att jag är så in i helvete trött på att vara i svackor. Känns som att jag aldrig kan ta steget över muren. Jag kommer upp på den men sen så slutar det med att jag tar ett steg till baka för att få börja om igen. Ska det någon gång vara över? Eller när ska man få njuta av att vara i en bra period? Från det ena till det andraså har jag åkt med mamma idag på sökträning, och det var riktigt härligt. Lagom kallt och inte regn, alltså perfekt träningsväder. Jag hade turen på min sida så själva träningen gick i Skepplanda, så då passade jag på att låna med mig lilla Ellen. Gud vad jag gillar henne, så himla okomplicerad och hon tycker det kul att lära sig trix. Jag gjorde inga sökövningar med henne, utan istället fick hon gå 3 stycken godisspår. Herre jösses vad hon imponerade på mig! Vilken spårvilja hon har! Hon är lugn i arbetet och väldigt noggrann, en liten stjärna helt enkelt! Har lagt upp en liten plan nu inför nästa gång jag får ha henne att då ska jag klicka in henne och försöka klicka in intresset för pinnar. Det är la det enda som är lite synd med henne att något föremåls intresse har hon inte gratis så det är något jag kommer få jobba med. Dock har hon ju ett godis intresse dom heter duga, så hon är endå lätt att lära nya grejer, för hon gör nästan allt för en köttbulle. Våran malle Ida gick toppen bra och det känns väldigt kul att min mamma fått en så bra hund, och fram för allt att hon har fått en så bra malle eftersom det är henne första. Ida har utvecklats himla mycket och det förvånar mig om de snart är uppe i eliten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0