Spänade planer

 
 
Grymma Nathalie :)
Sitter och pratar med min goa vän Nathalie som nu befinner sig på andra sidan av atlanten. Vi pratar som vanligt massa hund som bara två hundgalna människor kan göra, men vi har också börjat speckulera i ett projekt som jag är riktigt taggad på! Mer info om det kommer längre fram när vi snackat ihop oss mer. Sitter nu hemma i Hemsjö. Markus kollar på TV och mina päron är på 50 år fest. Kom hit idag vid 11.30 tiden och då mötte mamma upp mig på stan. Vi gick runt och kollade lite och hon fick köpt lite kläder till mig, vilket jag tackar så mycket för. Imorgon kanske jag fotar och lägger upp, men kan inget lova för att fota kläder/saker är inte direkt det roligaste jag vet. Jag fyller 17 år nu på måndag men vi har valt att fira mig i morgon eftersom jag inte kan vara hemma under skoldagar. Ska bli mysigt och kul att få träffa kussarna från Brännö, sen så är det inte heller helt fel att man kommer få pannkakor till frukost. Har varit väldigt skönt med 2 matchfria helger och veckodagar, sådant behövs ibland, men nu nästa vecka sätts det igång med 3 matcher och veckan där på spelar vi en match plus att det är U-SM steg 3. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0