Vamprie Diares


 
Vampire Diares är nog enligt mig helt klart den bästa serien ever, och ikväll kollade jag på sista avsnittet av säsong 3 och jag säger bara herre gud, hur kan en serie vara så spännande? Händer serriöst grejer i varje avsnitt och jag får värsta adrenalin kicken av se på det. Jag har alla släppta säsonger på DVD och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna överleva tills fjärde säsongen kommer ut på DVD. Vill så gärna gå in på någon sida och kolla på säsong 4 nu direkt men jag har lovat mig själv att inte göra det, för bara den bästa kavlitén på bilden duger till denna serie och då kan man ju inte titta på datorn ;) Så medans jag väntar får jag börja titta på en annan serie, har ni något bra tips? Funderar på att börja kolla på The Tudors igen, får gåshud av att titta på det, älskar filmer/serier som utspelar sig på den gamla kunga/adelstiden. Vem kan inte gilla att titta på alla vackra handsydda klänningarna societets damerna hade på sig? 

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin logg. Älskar också vampire diaries men har inte kunnat hålla mig så jag har sett på amrikansk takt.
Men i dag smäller det för er som tittar på svensk takt. :)

Svar: visst är serien grym! man blir seriöst beroende! jag har klarat av att vänta tills den kommit ut på DVD så hoppas jag kan göra det även denna gång ;)
johannakempe.blogg.se

2013-01-26 @ 12:53:01
URL: http://Nattstad.se/Natlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0