bloggen hamnar åt sidan

Sjukt mycket plugg har lett till att bloggen hamnar åt sidan. Rätt skönt att faktiskt inte ha ett måste om att blogga, för min blogg kommer jag bara skriva när tid, lust och framförallt ork finns. Skolan är riktigt tuff nu och det känns som det är prov varje vecka. Har redan haft ett biologi och ett samhälls prov, känns som att båda gick väldigt bra så jag hoppas på att jag möda för slitet. Handbollen flyter på och det går riktigt bra för mig just nu. Känns som jag kommit ur min svaka och det är fantastiskt skönt. Vi spelade match i går som vi tyvärr förlorade, trots att vi borde ha vunnit. Jag gjorde dock 6 mål, 4 spel och 2 staraffar. Sjukt nöjd! Tyvärr sträckte jag ryggen i slutet av matchen, har inte märk något förräns idag efter gymträningen. Har nu svårt att ta mig in och bilen och att böja sig är tortyr. Känns just nu att match i morgon kommer bli svårt... Har även hunnit med att träna Ida idag. Hon var het som en chili frukt, men det är bara kul att se att hon är så glad. Hon ger verkligen 110% i allt! Vi tränade bådwe lydnad och spår. Mamma mår sådär just nu, hon operade bort gallan i veckan och är nu väldigt mör i kroppen. Hon visade mig några stenar som hon fått med hem i en burk, och när man ser dem så är det verkligen inte konstigt att hon haft så ont. Usch tycker verkligen synd om henne, meh det känns så bra att gallan och stenarna nu är borta så hon slipper få ont i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0