fixar och donar

 
Sitter nu hemma i soffan i Skövde och grejar med min hemsida. Många bilder ska fixas och läggas ut och det tar sin lilla tid, men kul är det. Idag har jag tränat med Ida, blev både lydnad och spår. Hon gick riktigt bra och hon är för himla bra alltså. Hon har en så härlig attityd och ger verkligen allt. Är väldigt sugen på att tävla henne någon gång och det lutar faktiskt åt att blir det något U-SM så kommer vi delta. Åkte sedan till Partille för att kolla när laget mitt spelade, kunde tyvärr inte spela sjäkv pga en sträckning i ryggen sonm jag drog på under fredagens match. Ont som fan gör det och att böja sig är en plåga. Surt att vara skadad men bättre att vara det nu än om två veckor då U-SM steg 4 drar igång. Imorgon är det skola och jag är inte direkt taggad, kommer behöva böja plugga på ett historia prov, och måste även plugga franska och matte. Yey livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0