Massa plugg

Fina Qit
 
Plugg, plugg och mera plugg, känns som det aldrig tar slut. Har precis läst klart histprian och ska nu snart sätta mig med lite franska. Vi har läxa i morgon och historia prov på fredag. Imorgon ska jag gå på matte hjälpen i skolan för jag ligger efter. Vi jobbar med funktioner och grafer och det är inte riktigt min grej. Så får ta tag i det i morgon när jag väl kan. Min rygg mår inte så bra och det gör för jäkla ont under kvällarna, har svårt att böja och resa på mig, och det är lite jobbigt när man inte har några smärt stillande och voltaren kan jag inte smörja in med för jag kommer inte åt bra. Känns som mitt liv är rätt tråkigt just nu... Förhoppningsvis blir det roligare på tordag för då ska jag som det ser ut just nu vara hundvakt till Nathalies Qit. Hon ska nämligen till England över helgen för att delta i crufts, jag är bara liiite avis. Ska bli kul i alla fall att ha någon att gå promender med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0